Els nens i nenes de Vallbona poden anar a recollir la seva carta als Reis Mags als comerços del poble

Dimarts, 15 de desembre de 2020

L'Ajuntament de Vallbona d'Anoia ha ideat un nou model de lliurament de carta als reis Mags d’Orient perquè els nens i nenes puguin fer arribar els seus desitjos a Ses Majestats. L’objectiu de la iniciativa és mantenir les tradicions a la vegada que es promociona el comerç local.

Així, l’Ajuntament ha enviat una carta a tots els nens i nenes empadronats al municipi (de 0 a 12 anys) on se’ls indica una relació de comerços on poden anar a buscar la seva carta dels Reis i un petit obsequi.

Una vegada escrita, la carta, la podran lliurar el dia 2 gener al patge Faruk, com sempre a la plaça, però aquesta vegada amb totes les mesures de seguretat i prevenció que demana el moment.

La iniciativa compleix dos objectius; per una banda, que els nens i nenes del poble no es quedin sense la il·lusió d’escriure i fer arribar les seves cartes als Reis Mags, i per altra banda, incentivar la compra i les relacions amb el comerç de proximitat.

Segons, l’equip de govern “amb aquesta iniciativa volem sumar una acció més de suport al nostre comerç i alhora que contribuïm en el manteniment de la il·lusió dels nostres petits i petites”.
 

Darrera actualització: 15.12.2020 | 16:55